Cosentino Flagship Project

אדריכלות ואמנות מתאחדות במזרקת המים בקרית גת

Image 32 of Nimrod Levy2 2.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in Kiryat Gat Water Fountain - Cosentino

מיקום

קרית גת, ישראל

חומר

Dekton

דגם

Ventus

כמות

175 m2

תאריך סיום

2019

אדריכלות/עיצוב

Elya Shapiro

אפליקציה

חזית מאווררת

עובי

1,2 cm

שותף

Almogim

צילום

Nimrod Levy

מדוע להשתמש ב-Dekton עבור מזרקות?

מזרקת המים בקרית גת ממוקמת במקום מיוחד מאוד, שבו נפגשות העיר העתיקה והחדשה. יתר על כן, מזרקה חדשה זו שהוקמה בצומת של כמה כבישים משמשת גם כשער לעיר.

כאשר האמן אליה שפירו הוזמן לתכנן ולבנות את המזרקה הזו, המחשבה הראשונה שלו הייתה לבחור חומר יפהפה ומהמם שגם יתיישן יפה לאורך הזמן. הבחירה ב-Dekton Ventus ענתה על רוב דרישות הפרויקט: הוא עמיד בפני כלור ומים מלוחים, אפשר לחתוך אותו במדויק לפי עוביים שונים, והוא מתאים לשימוש עם מערכת עיגון KEIL בחזית.

שפירו גם לקח בחשבון שיקולים אסתטיים בבחירתו, כמו מגוון רחב של צבעי Dekton, והאפשרות לחיתוך מותאם אישית בהתאם לצרכי הפרויקט (עם או בלי קצוות, למשל).

מנקודת מבט מקצועית, שפירו שקל את היתרונות של עבודה עם Cosentino: אחריות ארוכת טווח, היענות ופתרון בעיות, אספקה בזמן ואספקת חומר נוסף, ארוז בצורה מושלמת במקרה של שבר.

Image 33 of Nimrod Levy5.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in Kiryat Gat Water Fountain - Cosentino

מעגל החיים כהשראה

שפירו תיכנן ספירלה ענקית הנעה ללא הרף, שיוצרת פרספקטיבות שונות בהתאם לכיוון התנועה. הספירלה מסמלת את מעגל החיים המוביל לאינסוף. כדי ליצור תנועה זו, המזרקה משתמשת ב-180 ממטרות קטנות המורכבות על הדופן הפנימית שלה, ומתיזות מים למרכז, באמצע הקשת. הנקודה שבה כל המים מתאחדים מייצרת התפרצות של מים ומפל שמסמל את הקשר בין תנועת כלי הרכב לבין הכבישים האורבניים במרחב הציבורי.

האתגר האנושי של פרויקט זה טמון בשילוב תחומים שונים בצורה הרמונית, החל מעבודות בנייה רחבות היקף ועד לפיתוח שבבי מעבד קטנים. ביצוע הפרויקט דרש תכנון ותיאום קפדניים מאוד.

מנקודת מבט טכנית, האתגר היה לעצב קשת שתתפתל ותתכנס במקביל. המידות משתנות לכל אורך המבנה, ולפיכך נדרשים אביזרים שונים בכל נקודה של הקשת. יתר על כן, על מנת לפשט ולהתאים אישית את תהליכי הייצור השונים, נעשה שימוש בטכנולוגיות חדישות כדי לספק ביצועים מהשורה הראשונה.

האם את/ה זקוק/ה לסיוע בפרויקט שלך?

פנו למומחים שלנו לקבלת ייעוץ

האם את/ה זקוק/ה לסיוע בפרויקט שלך?

פנו למומחים שלנו לקבלת ייעוץ

Elya Shapiro

Elya Shapiro

אמן

פרויקטים בולטים בתחום

Image 51 of FOTO@1x.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in Kiryat Gat Water Fountain - Cosentino

האם את/ה רוצה להכיר את מגוון האפשרויות של Dekton עבור חזיתות?

טופס לאנשי מקצוע

זקוקים למידע או לדוגמיות של החומרים שלנו? מעוניינים ליצור קשרים מסחריים עם Cosentino?

בקשו הצעות מחיר