Case Study

עיצוב הוט קוטור עבור קניון

יסקי מור סיון אדריכלים

Image 32 of halperin 8 large 4 scaled 11.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in Ramat Aviv Mall - Cosentino

מיקום

תל אביב, ישראל

חומר

Dekton

דגם

Gada I Domoos

כמות

8,000 מ"ר

צילום

Nimrod Levy

אדריכלות / עיצוב

MYS Architects

אפליקציה

אריחי רצפה

תאריך סיום

2021

עובי

8 mm

שיפוץ בהשראת אופנת עלית

כנקודת ציון אופנתית ומקום מפגש פופולרי בתל אביב, קניון רמת אביב מציע חוויית קניות ייחודית עם מגוון רחב של חנויות, מסעדות ופעילויות תרבות. בתוך הקניון ניתן למצוא חנויות של מותגי אופנה נחשבים כמו לואי ויטון, קרולינה הררה או רולקס, המושכות אליהן מספר גדול של קונים מדי יום. יסקי מור סיון אדריכלים עמדו בפני אתגר של הימנעות משינוי אופיים המיוחד של השטחים המשותפים תוך צמצום השפעת עבודות שיפוץ הריצוף על התנועה בקניון, שכן אלה היו צריכות להתבצע במהלך הפעילות השוטפת.

העיצוב המקורי - שתוכנן על ידי אותו משרד וקיבל את השראתו מגלריית ויטוריו אמנואלה השני במילאנו - נשמר במלואו במסגרת השיפוץ. האווירה המתוחכמת, שמהדהדת את עולם האופנה וההוט קוטור, שומרה באמצעות שימוש בחומרים טבעיים בגוונים חמים כמו עץ, פליז ו-Dekton, המשחזרים את גימור האבן ואת צבעה.

עיצוב קלאסי לצד חומרים עכשוויים

בין האלמנטים האדריכליים השונים של הקניון ניתן למנות את המסדרונות עם התקרות המדומות והמעוקלות, שמעניקות איזון גיאומטרי. את אריחי הרצפה החליפו לוחות גדולים של Dekton Gada, צבע טבעי מאוד בהשראת קוורציט, המוסיף נופך אלגנטי ביותר לחללים. עיטורי Domoos מגרפיט שחור מעניקים גימור מעודן ומפוכח. "שילבנו עיטורי פליז בין לוחות ה-Dekton כאשר במשבצות יצרנו דוגמה גיאומטרית מיוחדת שמגדירה את נקודת המפגש של החלל", מסבירה זהבית סימוביץ' ליברמן, אדריכלית ביסקי מור סיון אדריכלים.

האם את/ה זקוק/ה לסיוע בפרויקט שלך?

פנו למומחים שלנו לקבלת ייעוץ

האם את/ה זקוק/ה לסיוע בפרויקט שלך?

פנו למומחים שלנו לקבלת ייעוץ

Zehavit Simovitch Liberman

אדריכלית ביסקי מור סיון אדריכלים

יתרונות טכניים

"במונחים טכניים, לוחות Dekton בעובי 8 מ"מ ובגודל 140 ס"מ על 320 ס"מ היו פתרון טוב ליישום בהדבקה על הרצפה הקיימת", אומרת האדריכלית ומוסיפה כי הדבר אפשר את זירוז העבודה בזמן השיפוץ שהתבצע בשעות הלילה. "השילוב בין עובי לוח Dekton לחוזקו אפשר לנו לבצע התאמות מינימליות בין החנויות לבין החללים הציבוריים", היא מספרת.

חומרי Cosentino ששימשו בפרויקט זה

GADA

Gada

Dekton
Domoos-dektonpng-1

Domoos

Dekton

הדגמות שימוש רלוונטיות

האם את/ה רוצה להכיר את מגוון האפשרויות של Dekton עבור חזיתות?

טופס לאנשי מקצוע

זקוקים למידע או לדוגמיות של החומרים שלנו? מעוניינים ליצור קשרים מסחריים עם Cosentino?

בקשו הצעות מחיר