Image 32 of 2023 03 15 COS Silestone Urban Crush 1 Cocina Europea 2 scaled.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in {{Urban style gets a makeover with a minimalist chic touch}} - Cosentino

הסגנון האורבני מקבל מייקאובר עם נגיעה של שיק מינימליסטי

הפילוסופיה שמאחורי הסגנון האורבני היא החופש לבחור לעצמנו את דרך החיים שאנחנו רוצים. סגנון אורבני הוא עירוב אקלקטי של סגנונות שונים בשילוב חופש מוחלט ואינדיבידואליות. הוא איננו סגנון דקורטיבי בלבד אלא דרך חיים הקשורה באופן הדוק לסגנון החיים בעיר גדולה.

חללי הסגנון האורבני הם על פי רוב מרווחים, עשירים בצבע, בהירים ויצירתיים במיוחד. קיים יותר מסגנון אורבני אחד, אבל את כולם ניתן להתאים באופן מלא לסגנונות אחרים, ממינימליזם ועד סגנונות תעשייתיים, כפריים, מודרניים או וינטג' וכד'.

בשנים האחרונות עובר הסגנון האורבני שינוי, והוא מתקרב אל הסגנון הנורדי הטבעי והמינימליסטי יותר. כך, גימורי מלט ובטון משולבים בעץ, צמחים ובדים ניטרליים וטבעיים. שילוב זה מעניק חמימות ותחושת סדר, ניקיון ורווחה שגורמת לנו להרגשה נוחה יותר בבית.

Image 33 of 230302 Concrete Pulse Cocina EuropeaCmGeneral02 scaled.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in הסגנון האורבני מקבל מייקאובר עם נגיעה של שיק מינימליסטי  - Cosentino

החומרים והצבעים הפופולריים ביותר בסגנון אורבני

אחד הצבעים המרכזיים בפלטת הסגנון האורבני הוא האפור על גווניו השונים הנחשב אמנם לצבע קר, אך גם לשם נרדף לתחכום ולאיזון. סגנונות כמו נורדי וג'פנדי הביאו איתם טרנד של גוונים אפורים על-זמניים.

צבעים נוספים המאפיינים סגנון זה הם לבן, שחור ובז'. וכמובן, אל תשכחו להוסיף דגשים בצבעים עזים כמו צהוב, ירוק וכחול על ידי הוספת מנורות, כיסאות או רהיטים קטנים אחרים.

בתחום החומר בולט השימוש במלט מלוטש, בטון ומיקרו-צמנט – המשולבים בפרטי פלדה, מתאקרילט או זכוכית. כדי לאזן את הקרירות שמשרה הבטון מכניסים לחללי פנים אלה בדים כמו קטיפה, כותנה ואף בדים טבעיים בגימורים כפריים.

Image 34 of 230320 Lime Deligth FurmitureCmDetalle scaled.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in הסגנון האורבני מקבל מייקאובר עם נגיעה של שיק מינימליסטי  - Cosentino

Urban Crush: קולקציית Silestone החדשה שתגרום לכם להתאהב בסגנון האורבני

הגוונים האפורים של קולקציית Urban Crush של Silestone הם המצע שיסייע לכם ליצור סגנון אורבני המקרין גם חמימות. חומרים כמו בטון, אבן גיר, ברונזה ואפר הם הבסיס לארבעת הצבעים החדשים המרכיבים את הקולקציה, בהשראת הטקסטורות השונות המאפיינות את העיר.

הגוון האפור של Concrete Pulse מושלם לחללי פנים ומוסיף אפקט ניגוד מלא חיים. הגוון האפור הטבעי הזה נראה נפלא הן באור והן בצל. זהו הרקע המושלם להוספה של אביזרים המושכים את העין ולהדגשה של פרטים.

גוני הבז' של Lime Delight, המגיעים בגימור מחוספס, מספקים רקע מגוון עבור כל עיצוב פנים, החל ממרחבים רגועים וטהורים ועד לסביבות שגרתיות פחות. הגוונים החמימים הבהירים שלו מזכירים את הזוהר של אבן הגיר המפורסמת מסוג Marbella. שילוב נועז של צבעים ומרקמים בסגנון אורבני לחלוטין.

Brass Relish, צבע חום נחושת עם דפוס גרגירי ייחודי, משתלב היטב בצבעים ובמאפייני העיצוב של סגנון הווינטג' המודרני. הצבע האלגנטי המתוחכם הזה מגלם אבן חול בעלת מרקם גרגירי עדין.

הגוונים העורקיים והכמעט שחורים של Cinder Craze מביאים עימם סגנון, אופי וחיים לכל חלל פנים בסגנון תעשייתי. גרסה מודרנית לאבן החול השחורה. זהו שילוב של גרגר כהה עם ורידים בצבע צדף לבן.

Come and visit one of our Cosentino City to discover our new Urban Crush collection and receive advice from our team for your interior design project.

בקשו הצעות מחיר