Image 32 of KCo cocina con pen%C3%ADnsula 2.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in {{Peninsula kitchens have become a trend}} - Cosentino

מטבחי אי הפכו לטרנד

מרווח ופונקציונלי

המטבח הוא אחד האזורים החשובים בבית כבר שנים רבות. בישול כיום הוא יותר הנאה מחובה, ועם השינוי הזה כבר איננו מסתפקים במטבח פרקטי בלבד – אלא מחפשים גם סגנון ונוחות באחד מהאזורים המרכזיים של הבית שבו אנו מבלים לא מעט זמן. מסיבה זו, בפוסט חדש זה של Kitchen&Co אנו מציגים לכם מטבח עם חצי אי ושילוב של הצבע האפור עם עץ אלון שתאהבו מאוד.

הכניסו את מכשירי החשמל לארונות במטבח עם חצי אי, לניצול מרבי של השטח ומקסימום נוחות.

כל מטבח עם חצי אי צריך לספק לנו מרחב אחסון מספיק, מכיוון שאידאלית כל המזון הדרוש למתכונים שלנו צריך להיות נגיש. אחד הפתרונות הפרקטיים ביותר הוא להוסיף ארונות לאחד הקירות.

במטבח אפור זה, הבעלים בחרו בגוון אפור ברום לארונות המטבח הסמוכים לחצי האי, ומכשירי החשמל הגדולים הוטמעו בארונות אלה. כך נוצרה לנו עמדה מרכזית עם תנור, מכונת קפה ומיקרוגל בגובה נוח שמתאים ליתר היחידות.

ואם התשוקה שלכם היא לבשל מזון טרי, אל דאגה. מטבח זה עם חצי אי כולל מקרר בגודל מלא ללא מקפיא, כדי לנצל את החלל בצורה מיטבית. לאחסון מזון קפוא, יש כאן גם מקפיא עם שבע מגירות המוסתר מאחורי אחת הדלתות. הודות לכיסוי המקרר והמקפיא בדלתות אחידות, הצבע האפור בולט באזור זה של המטבח ומשתלב באופן מקסים עם מכשירי הנירוסטה.

יתר הארונות יכולים לשמש לאחסון מזון יבש ותבלינים. דרך אגב, ראיתם שהדלתות חסרי ידיות ועם סגירה שקטה? אלה הם ארונות פרקטיים ומודרניים למטבח עם חצי אי. בנוסף, כדי לנצל את המרחב בצורה טובה יותר, הארונות במרכז מצוידים במנגנון פתיחה בלחיצה. ואל תדאגו לגבי מגע הידיים בארונות, מכיוון שגימור המט מונע השארת טביעות אצבע על הדלתות כשפותחים אותן.

יתר הארונות יכולים לשמש לאחסון מזון יבש ותבלינים. דרך אגב, ראיתם שהדלתות חסרי ידיות ועם סגירה שקטה? אלה הם ארונות פרקטיים ומודרניים למטבח עם חצי אי. בנוסף, כדי לנצל את המרחב בצורה טובה יותר, הארונות במרכז מצוידים במנגנון פתיחה בלחיצה. ואל תדאגו לגבי מגע הידיים בארונות, מכיוון שגימור המט מונע השארת טביעות אצבע על הדלתות כשפותחים אותן.

לסיום, אנו ממליצים לשקול התקנת מגירות נשלפות בחלק התחתון. זה יקל עליכם למצוא את כל הפריטים המאוחסנים בהן.

Image 33 of KCo cocina con pen%C3%ADnsula.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in מטבחי אי הפכו לטרנד - Cosentino

מטבח עם חצי אי אפור בדגם Marengo בגובה כפול: סגנון ופונקציונליות לבשלנים ולסועדים

כפי שציינו, אנו רוצים להראות לכם את אחד מהמאפיינים האופנתיים ביותר במטבחים כיום: חצי האי. אם אהבתם את המטבח עם אי (צפו בסרטון זה), אל תחמיצו את המטבח המקסים עם חצי אי.

מטבח עם חצי אי מציע יתרונות רבים על פני דרכים אחרות לארגון המטבח. ראשית, הוא מסייע להפריד בין החללים, אז אם תרצו מטבח פתוח שמשתלב בסלון או עם שולחן האוכל, חצי אי יכול לאפשר לכם להפריד בין האזורים. מצד שני, מכיוון שמדובר במבנה בעל שלושה צדדים, הוא מספק משטח עבודה גדול וחלל מרווח מספיק לנוע בו. אך ללא ספק, היתרון החשוב ביותר הוא הוורסטיליות שלו. כעת אתם יכולים לעצב את המטבח שלכם בתלת-ממד.

"אפשר היה להאריך עוד את משטח Silestone®, אך זה אומר שהיינו יושבים לארוחות צהריים וערב על שרפרפים".

המטבח עם חצי האי בצבעי אפור ועץ המוצג כאן היום הוא מיוחד מאוד, מכיוון שהשתמשו כאן בחצי האי לא רק כמשטח לבישול, אלא גם כדי להפוך את המטבח שלנו לפינת אוכל. איך זה הושג? פשוט מאוד, המשטח חולק לשני מפלסים – משטח עבודה לבישול ודלפק לארוחות, כל אחד בחומר וצבע אחר.

היתרון הגדול הראשון של מטבח עם חצי אי ואזור לארוחות הוא שהסועדים יכולים לשבת על כיסאות בנוחיות, לא על שרפרפים. כמו כן, בדרך זו הבישול הוא כבר לא פעילות שעושים בנפרד מכולם. אנחנו בהחלט יכולים לבלות זמן עם בני המשפחה או החברים שלנו בזמן שמכינים משהו לאכול. והחלק הכי טוב: עם דלפק לארוחות בתוך המטבח, לא תצטרכו לערוך ולפנות את השולחן במקום נפרד ולקחת אל המטבח את כל הכלים וקערות ההגשה בכל ארוחה.

מאחר ששילוב של אפור עם עץ אהוב עלינו, עיצבנו את משטח העבודה האפור מדגם Silestone® Marengo. הוא משתלב נפלא עם הארונות בגוון אפור ברום ועם עץ האלון ששימש לבניית הדלפק והדלתות של הארונות התחתונים. במקרה זה כיור הנירוסטה הותקן כך שהוא שקוע ביחס למשטח העבודה, והוספנו מתקן סבון וגם שני שקעים המוסתרים מאחורי משטח עגול שנפתח בסיבוב.

Image 34 of KCo cocina con pen%C3%ADnsula 6.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in מטבחי אי הפכו לטרנד - Cosentino

"אל תשכחו לכלול מתקן סבון לשימוש במטבח. הוא תמיד יהיה נגיש כשתצטרכו אותו".

מתחת למשטח העבודה, ומתחת למשטח של חצי האי, יהיה לכם מקום לאחסן את מוצרי הניקוי, פחי האשפה, והמדיח. האורחים שלכם אף פעם לא ידעו איפה נמצאים הדברים האלה כי הם מוסתרים לגמרי מאחורי דלתות העץ, שתואמות באופן מושלם את הצבע האפור של המשטחים האופקיים. הייחוד הנוסף בדלתות הוא הכיוון של גרעון העץ, שהוא אופקי. כך הגרעון נמשך באופן רציף לעין לאורך כל היחידות.

אוהבים לבשל? אל תוותרו על דבר – כיריים קרמיות מזכוכית, גריל וכיריים גז, הכול על אותו משטח עבודה.

ולסיום, אל תשכחו להתאים את הארונות העיליים לצרכים שלכם. השילוב של אפור ועץ שאנו אוהבים כל כך נוכח גם בארונות האלה, שבהם האפור משמש בדלתות ואילו העץ נמצא בחלק הפנימי של היחידות. ושימו לב לטפט המגן והדקורטיבי על הקירות האחוריים במקום אריחים רגילים. חומר זה מגן על הקיר ובה בעת מעניק מגע אישי למטבח שלכם.

"קירות המטבח מאחורי הארונות מחייבים הגנה, לכן השתמשנו בטפט הזה כדי להפוך את המטבח לחלל ייחודי".

"תוכלו להכין את המאכלים שאתם אוהבים על האש. נפלא".

כפי שתוכלו לראות בסרטון, שלושת האלמנטים הללו מצוידים בקולט אדים Elica Box In Plus ברוחב 120 ס"מ, ששואב את כל אדי הבישול ומונע הצטברות ריחות לא נעימים.

דרך אגב, שמתם לב לעומק משטח העבודה? עומק זה נבחר כדי להתאים למגירות שעומקן 73 ס"מ. בדרך זו מתקבל יותר מקום לכלי האוכל והבישול. בנוסף, הותקן כאן מגש סכו"ם נסתר מעץ לבוד, כדי להימנע משימוש מפלסטיק ומוצרים מבוססי נפט.

"זכרו, בחרו תמיד במגשי סכו"ם מעץ לבוד. תשכחו מפלסטיק ומוצרים מבוססי נפט".

Image 35 of KCo cocina con pen%C3%ADnsula 7.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in מטבחי אי הפכו לטרנד - Cosentino

מטבח עם חצי אי כמו שאתם אוהבים

המטבח באפור ועץ המוצג היום ב-Kitchen&Co הוא דוגמה מושלמת המראה כיצד להוסיף חצי אי למטבח. השילוב של אפור ועץ הוא פשוט נפלא, אך כמובן, אל תהססו לבחור סידור ושילוב צבעים משלכם. זו הדרך הטובה ביותר להשיג את מטבח החלומות שלכם.

Tags: kitchens, Tips, Trends | 3 years ago | Written by: Cosentino

Tags: kitchens, Tips, Trends | 3 years ago | Written by: Cosentino

בקשו הצעות מחיר