Image 32 of american 1 1.jpg?auto=format%2Ccompress&ixlib=php 3.3 in {{Design an American kitchen worthy of a movie set and feel like a star}} - Cosentino

עיצוב מטבח אמריקאי שמתאים לשמש תפאורה לסרט ומרגיש כמו כוכב

במטבחים אמריקאים – ובכלל, ב"לייף סטייל" האמריקאי – סדרות טלוויזיה כמו "חברים" מכרו לנו אידאל שנותר חרוט בזיכרון. זכורות במיוחד הסצנות מחייהם של אותם ניו יורקרים בני שלושים ומשהו שהתפתחו לנגד עינינו במטבח. מי יכול לשכוח את ארוחות חג ההודיה הגדולות, לדוגמה? כמו סדרות אמריקאיות רבות אחרות, "חברים" נתנו לנו תחושה ברורה של לייף סטייל שמתרחש במטבח. המטבח האמריקאי הוא מרכז הבית: מקום להיפגש, להתכנס ולחגוג.

בזכות הערכים שמייצגת דרך החיים הזאת, אפשר לומר שכולנו שואפים במידה זו או אחרת למטבח אמריקאי שראוי לסרטים. ואם אתם מאלה שרוצים להשיג את המראה הזה, יש שלוש מטרות שמגדירות את המטבח האמריקאי: מבנה פתוח, מרווח ופונקציונלי.

אך בואו נתקדם צעד-צעד. בחמישה פרקים, אנו מביאים לכם את הסדרה השלמה של המטבח האמריקאי המושלם שלנו. אורות, מצלמה, אקשן!

Image 33 of Rustic kitchen 4 1.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in עיצוב מטבח אמריקאי שמתאים לשמש תפאורה לסרט ומרגיש כמו כוכב - Cosentino
Image 34 of american 2.jpeg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in עיצוב מטבח אמריקאי שמתאים לשמש תפאורה לסרט ומרגיש כמו כוכב - Cosentino
Image 35 of encimeras cocina gris silestone desert silver 1 1.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=crop&ixlib=php 3.3 in עיצוב מטבח אמריקאי שמתאים לשמש תפאורה לסרט ומרגיש כמו כוכב - Cosentino

פרק 1: מטבח אמריקאי עם אי

כפי שאמרנו, מטבח אמריקאי מתאפיין בתכנון פתוח. במילים אחרות, המטבח מחובר לסלון או לפינת האוכל כך שנוצר מרחב עם זרימה חופשית ואור טבעי מהסלון. בארצות הברית, חללים להכנת מזון בנויים בדרך זו כתוצאה מפילוסופיית עיצוב לבית. באירופה, גישה זו משמשת לרוב כפתרון לחללים קטנים ומשוללי אור ולא כתוצאה מרעיון ברור על אופן החלוקה של החלל. תהיה הסיבה אשר תהיה, התוצאה היא שיש יותר מטבחים פתוחים בכל העולם.

במטבח אמריקאי, הקשר בין המטבח לאזור הסלון מסופק בדרך כלל באמצעות אי. אם האי גדול דיו, ניתן למקם בו כיריים קרמיות יחד עם קולט אדים ומקרר בצד אחד, ובר ארוחת בוקר עם שרפרפי בר גבוהים מהצד האחר. אם האי קטן, אפשר להשתמש בו רק לחיתוך, ערבוב והכנת אוכל, וכאזור לארוחת בוקר.

פתרון חכם לאלה עם רגישות יתר לריחות הוא להתקין דלתות הזזה מזכוכית שאפשר לפתוח או לסגור לפי הצורך. אך למען האמת, הכנת כריך לא דומה לאפיית דג בתנור. ואף שרמת הביצועים של קולטי אדים השתפרה משמעותית בשנים האחרונות, לפעמים פחות נעים להיכנס לבית מלא בריחות בישול.

פרק 2: המטבח האמריקאי המודרני

הדרך הטובה ביותר להכניס מודרניות למטבח האמריקאי שלכם היא לבחור חומרים מודרניים. אנחנו אוהבים את המשטחים השחורים והאפורים של Silestone, שמגיעים בעוביים שונים, העוטפים את האי מכל צדדיו. אם זה מעט נועז מדי בשבילכם, נסו משטח שיש לבן עם גידים, כמו קלקטה או קרארה. דגם Aura15 של Dekton הוא פשוט נפלא.

דרך נוספת להשיג מראה של מטבח אמריקאי מודרני היא להשתמש בארונות בעלי עיצוב כפרי או טבעי, או עם ציפוי לכה בגוון כהה. מטבח לבן על מלא יצא מהאופנה, וגם המראה של 100% נירוסטה.

לסיום, השתמשו באלמנטים חיצוניים בסגנון הדקו כדי לתת מגע מודרני למטבח האמריקאי שלכם. הכוונה לכיסאות בר גבוהים, מנורות תקרה וגימורים שונים לקירות, כמו לבנים חשופות, חיפוי עץ או צפחה.

פרק 3: המטבח האמריקאי הגדול... או הקטן?

אנחנו יודעים שבארה"ב המידות שונות מאוד מאשר במקומות אחרים בעולם. מידה קטנה של משקה קל, קפה או גלידה יכולה להיות שקולה לאקסטרה-לארג' באירופה. זה נכון גם לגבי המידות של בתים, חדרים ורהיטים אמריקאים! אנו מניחים שבהגדרה, מטבח אמריקאי הוא גדול: לפחות אלה שאנו רואים בקולנוע ובטלוויזיה. אך מה קורה בערים כמו ניו יורק, שבהן כל מטר מרובע יקר להחריד? ובכן, יושבי העיר אוהבים את המטבחים הקטנים שלהם.

כדי לפתור את הבעיה של שטח מצומצם, הסוד הוא האי הנכון, שיוצר חלל פתוח, ופתרונות אחסון שמגיעים עד התקרה. בפוסט שלנו על מטבחים קטנים הבאנו לכם שלל עצות איך להפיק את המרב מהמטבח הקטן שלכם. העצות הללו שימושיות באותה מידה אם בחרתם ליצור לעצמכם מטבח אמריקאי.

פרק 4: המטבח האמריקאי התעשייתי

בית בסגנון תעשייתי מתאים באופן מושלם למטבח האמריקאי משלוש סיבות: הוא פונקציונלי, מודרני, ואידאלי למכשירי חשמל גדולים. אפשר להוסיף מגע תעשייתי על ידי פריטי ברזל שחורים (מה דעתכם על כיסאות בר גבוהים?), עץ לא מטופל לארונות, כיור ומשטח עבודה מחומרים בעלי מראה כפרי (אבן או שיש לא מלוטש), ושפע של עציצים תלויים ומתלה לסירים ומחבתות.

המטבח האמריקאי התעשייתי מעודד אתכם להזמין חברים לתצוגות בישול, להעלות סרטוני מתכונים משלכם ליוטיוב, או פשוט ליהנות מפנקייקים לארוחת בוקר של שבת עם בני המשפחה.

פרק 5: המטבח האמריקאי עם מכשירי חשמל גדולים במיוחד

הכול גדול יותר באמריקה, כולל מכשירי החשמל. כל מטבח אמריקאי שמכבד את עצמו צריך מקרר סייד-ביי-סייד, או אפילו עדיף, יחידה שלמה למקרר ועוד אחת נפרדת למקפיא (רצוי עם מכונת קרח). הוא זקוק גם לתנור גדול וכיריים עם טבעות גז בגדלים שונים. בדיוק, טבעות גז.

Tags: by decotherapy | 4 years ago | Written by: Cosentino

בקשו הצעות מחיר